Dagarna tre

Det har inte blivit mkt bloggande sen i torsdags. har haft massa annat att göra och tänka på.
Har varit lite strul hemma men efter lite prat och så så tror jag att det blir bra ändå.

Var och tränade för Helen i lördags, gick super! Var kvar där och fikade och pratade en hel del, mycket roligt :)
Som sagt, Helene kan verkligen få en att må bra :)

Igår var det Lidingöloppet, gick skit rent ut sagt. Tankarna va på helt annat håll och jag hade ätit dåligt i flera dagar så benen var inte så pigga. Men tog mig i af runt men på en asdålig tid.
Väl hemma igen så åkte vi och hyrde film, Avatar! Superbra film som jag inte hade sett innan. Fixade även en liten brasa, säsongens första :)

Somnade sedan gott med lite värk i ben och kropp. Trots allt så kändes avslutet på helgen mycket bättre än början.

Nu är det jobba som gäller i fyra dagar för på fredag ska jag vara ledig! Fy f-- vad skönt det ska bli!
Har så mkt sem att ta ut så jag msåte börja plocka lite, får ju inte spara hur mycket som helst.
Tyvärr ser det där med utlandsresan ut att inte bli nått..Inte bara på grund av detta som hänt nu, utan att
det kan bli svårt att vara ledig för N. Vi får väl se. Inge idé att tänka för mcyket nu utan bara ta en dag i taget så får vi se vad som händer.

Jobb nu!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0