Framåt

Idag ringde alarmet igen, dags att träna för Bjarke :)
Skulle egentligen träna vid 10 men han frågade om det gick bra vid 8,30 och gärna för mig..och tur var väl det för nu är det megahett ute igen.
Träningen gick riktigt bra, svetten rann riktigt av Usha..Det blev mycket slutor i galopp och bara att rida framåt. Travade och gjorde många volter för att få henne på yttertygeln och det fick jag mycket beröm för. Hela passet gick bra och han var väldigt nöjd. Du börjar bli duktig sa han till mig.. haha.
Nästa träning är om två veckor. Imorgon ska jag träna lite samma sak hemma.

Har nyss ätit en god pastasallad och ska sen åka till stranden tror jag. Vi tänkte först åka över till Helsingör men det är så himla varmt så jag tror det blir stranden istället!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0